De open deur, een vriendelijke begroeting én een schoon en streeploos welkom. Onze mensen hebben niet alleen hart, maar ook oog voor het werk dat ze doen. Dit stopt niet bij het schoonmaken van een hotelkamer of het afnemen van een tafel in de meeting room. Zij zetten die extra stap om mensen een warm welkom te geven. En dat komt doordat SB Facility Services oog heeft voor jou én de omgeving.
Gasten vormen in milliseconden een eerste indruk van mensen, maar ook van een ruimte. Denk maar eens aan hoe je zelf een hotelkamer binnenloopt waar de sporen van een vorige gast nog zichtbaar zijn. Of hoe je aanschuift aan een koffietafel waar de koffiekringen nog zichtbaar zijn. Die receptiebalie waar de broodkruimels van gisteren nog liggen? Dat is niet de emotie die je als eerste op wil roepen. Het moet voelen alsof jij de eerste in die bewuste ruimte bent. Op het fijne team van SB na natuurlijk.
Een hotel moet uitstralen dat jij als bedrijf alleen het beste levert en nastreeft. Maar bij SB draait het om meer dan die eerste indruk, want net onder de oppervlakte komen de praktische zaken.
We zijn het verlengstuk van een hotel. Dat het werk zo slim mogelijk gedaan wordt is vanzelfsprekend. Verandert er in de tussentijd iets in jouw bedrijf? Dan is de oplossing één telefoontje aan SB verwijderd. Geen logge procedures, maar gewoon meteen een andere aanpak.